Hünkar Bile Beğendi
http://hunkarbilebegendi.dinozoruz.com
http://www.myspace.com/hnkrblbgnd
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Repertuarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 İleri>>
Cevapla
mantus987

bu arada bascımız merve baska bi grupta calıyor uzun suredır manhattan da cıkıyorlar, bende yeni bi grup fabcall la devam ediyorum. hunkar yeni bi proje olusturdugunda ilk bu forma yazıcam. :))
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Mayıs 2007 10:50 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
mantus987

cook  uzun zamandır giremiyordum bu siteye. begenen dinleyen herkese cok tesekkurler. Yok eziklikten degil arabaların yazılması sen merak etme arkadasım espri falan mahiyetinde anlarsan tabi. ne ekipmanı bu arada, olsa yazmazmıyız :))
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Mayıs 2007 10:42 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
metalicforce

müzik ekipmanlarınız yerine arabalarınızı yazmanız ve hatta haa unutmadan bunun şu arabası var gibi bi cümle kurmanız..  açıkçası ezikçe..
Bu mesajın yazıldığı tarih : 24 Mayıs 2007 1:09 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
metalistt_17

eeee bune böle sessiz kalmış burası wala nassı bıraktısam öle ohoo olmas öle hadi biriniz müzikle ilgili bi tartışma konusu açsın aman can yakıcı olmasın:)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 22 Mart 2007 12:23 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
metalistt_17

bende beğendiiimm hemde çokı çok çok çok:DDbaşarılar arkadaşlar
Bu mesajın yazıldığı tarih : 3 Mart 2007 8:26 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
onur111

bahtınız acık olsun arkadaslar basarılar....... guzel demo
Bu mesajın yazıldığı tarih : 13 Şubat 2007 1:31 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
merve_e

güzelmiş.
Bu mesajın yazıldığı tarih : 11 Şubat 2007 7:07 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
blink182tr

tebrik ettm harbi dinldgm en iyi tğrkçe punk diebilrm bizde punkrock yapıorz daha güsel kayıt alamdık ama mevcut kayıta yorum yaparsanız sevinrz KaŞaRLı ÇoRBa  10x ;)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Eylül 2006 5:39 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
snistra

çok teşkür ederis güzel yorumlarınız için efenim
Bu mesajın yazıldığı tarih : 21 Eylül 2006 12:45 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
ragnorag

basarılarnızın dewamını dilierim...


dostlukla...


                                  yankı_görkem
Bu mesajın yazıldığı tarih : 20 Eylül 2006 2:48 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 İleri>>